...aaaaand its gone! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Arnoud - WaarBenJij.nu ...aaaaand its gone! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Arnoud - WaarBenJij.nu

...aaaaand its gone!

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

13 Augustus 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zondag om 21u vertrokken met KLM vanaf Schiphol! Flash forward naar de tussenstop op Kuala Lumpur, die begon leuk - na het versturen van de verplichte "ik leef nog" berichtjes ben ik met het treintje de stad in geweest. Sorry, er zijn geen foto´s, het toestel zat niet in mn handbagage - maar eigenlijk had ik ook geen zin om daar op zijn Aziatisch de fototoerist uit te hangen. Bij een fatsoenlijk uitziend tentje heb ik een best wel scherpe kokossoep met kip gehaald (niets aan overgehouden!) en besloten dat ik hier best wel terug wil komen. Alleen dat klimaat, je proeft het water gewoon in je mond! Hoe die mensen dat uithouden...

Weer bij de gate bleek anderhalf uur voor vertrek dat echt niemand gelooft dat je een visum voor Australie hebt: KLM moest het al natrekken op Schiphol, maar die spreken tenminste fatsoenlijk Engels en snappen hoe het Australische digitale systeem werkt. Bij Malaysian Airlines zat een onverstaanbaar vrouwtje 15 minuten op een toetsenbord te rammen totdat ik de manager erbij haalde die een telex naar Adelaide moest sturen. Ze hadden de officiele documenten gewoon in hun handen, maar die begrepen ze volgens mij gewoon niet en ze waren als de dood voor gezeik uit Australie. Uiteindelijk kregen ze 15 minuten voor vertrek van de vlucht antwoord dat het in orde was. Comical relief werd verzorgd door de kerel naast me aan de balie, die vanuit Engeland een stuffed deer head wilde importeren naar Australie. Die Malay hadden geen idee wat dat was, dus ging ie het nadoen. Een strak gezicht houden zijn ze in Maleisie weer wel goed in... en gelukkig ik ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

7 maanden Adelaide

Op afstudeerstage met halverwege de Australische zomervakantie!

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Kerst roadtrip

02 November 2012

Warme weken

14 September 2012

Keep moving

23 Augustus 2012

House upgrade!

20 Augustus 2012

Weekend
Arnoud

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 5052

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2012 - 17 Maart 2013

7 maanden Adelaide

Landen bezocht: